En nygammal tradition



När jag var ute på promenad tidigare idag kom jag plötsligt att tänka på min gamla bloggkategori "idag gillar vi". Den var väldigt uppskattad men jag höll bara på typ en vecka, tröttnade sedan kanske? Det var i alla fall i slutet på augusti/början på september, ni kan gärna kolla dom ibland mina kategorier. I alla fall. Jag tänkte göra ett nytt försök.

Person: Min älskling som varit sjuk i snart en vecka. Klagar han? Nää...jag börjar känna mig sämre igen. Alltså, jag har varit lite krasslig i några timmar och har redan tröttnat!

Blogg: Världens sötaste Daniel. Tror jag har tipsat om hans blogg förrut. Är man lite nere blir man alltid glad efter ett besök i danielfagerholms värld .)

Ätbart: Rostade ostmackor :) En underskattad ätbarhet :P

TV: Underbara How I met your mother!

Video: Pure Love.

Låt: Elisabeth, min lillasyster hade en countryperiod för några år sedan. Snäll syrra som jag är köpte jag en skiva till henne i födelsedagspresten, I think  (trots att jag skulle få stå ut med eländet). Men det var några åtar på den där samlingsplattan som var riktigt bra. Tillexempel, eller framför allt denna:



Sara Evans - Suds In the bucket.  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kenneth

Hm? Rostade ostmackor? Du menar väl rostat bröd med ost?? =)

2009-01-12 | 20:01:39
http://www.kennethjansson.net
F E B B

Hhaa, mamma mia.. enda som inte var slutsåld!

2009-01-12 | 22:36:29
http://febb.blogg.se/
Elisabeth

snyggt det var här då!

2009-01-13 | 12:22:04
http://tvgodis.blogg.se/
Anonym

kul grej. ja försökte börja med en tradition att skriva vad ja uppskattar extra just idag. men de gick inte så bra:P men tanken är ju god:)

2009-01-13 | 15:04:14




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!