Men Henke då...

Men vad hände här då.
Tydligen firade Henke-snyggingen nyår tillsammans med Johanna från "Ensam mamma söker...". Tydligen så kanske han sov över där också... Jaha, där ser man :) . Johanna, vars tidigare förhållande tog slut strax före nyår, allt enligt aftonbladet och tydligen också hennes blogg.

Nää...Johanna är inte en så stor favorit hos mig och Henke är ju snygging nummer 2 just nu i mitt liv (efter mitt hjärta såklart)... :P Visst låter jag som ett avundsjukt jäkla förälskat fan. Usch...nä jag mena inte riktigt så som det låter!

? Attraktiv är väl förnamnet, medger Johanna när Henrik komm

bild från Aftonbladet
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Heidi

Läcker design!

2009-01-11 | 19:59:43
http://livetenligtheidi.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!