"Här älskas man som lagerarbetare, men hatad så fort man blir nånting, en applåd för det!"

Okej. Jag har tänkt att inte skriva om detta. Orkar inte ge mig in i debatten. Men nu gör jag det ändå. Det gäller Blondinbella.


Bild från: http://www.hanky.se
Jag tror, utifrån era bloggar, att en stor del av mina få läsare inte gillar henne. På grund utav att hon vill tjäna pengar? Att hon vet hur hon ska göra? Att hon föddes in i "rätt" familj? Jag förstår inte. Vad är det för fel med att vilja tjäna pengar? Att bli något? Jag kan hålla med om att hon stundtals visar upp dubbelmoral. Men tjejen är 18. Vem av er visste precis vad ni tyckte och tänkte i alla frågor när ni var 18? Jag önskar att jag hade haft eller har nu den drivkraften som Blondinbella har. Hon vill leva "det ljuva livet" och hon arbetar nu för det. Vad är felet? Att hon kommer från en välbärgad familj är ju knappast hennes fel men självklart någonting hon kan dra nytta av. Jag tror dock att hon ligger bakom mycket av hennes framgångar själv. Tänk er själva att vara VD för ett företag eller två när ni är 18...!?

Och om ni nu har så mycket emot henne så antar jag att ni läser hennes blogg exempelvis för annars vet ni ju inte vad ni talar om, och läser ni hennes blogg blir det mer klirr i kassan för henne. Hon är inte dum. Tvärtom.

Jag vet inte, är det avundsjuka? jantelag? Är det fult att tjäna pengar? You tell me.



Tycker denna låten säger allt.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kinga

ja.. förändring förändring.... jag gör så att jag bytar blogg...i värsta fall så behåller jag den gamla o skriver i båda av separationsångest haha!!



kolla in den: http://kingadukaj.blogg.se



pussss

2009-01-09 | 21:14:40
http://kingadukaj.blogg.se/
Amanda [ Girlyliicious ]

Tack så jätte mycket!!=)



Hmm jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Självklart beundrar nästan alla hennes drivkraft & framgång. Men jag tål inte människan för hon framstår så fruktansvärt falskt! det handlar inte om avundsjuka från min sida. Nog är vi alla avundsjuka på henne.. Men nej, det är något från henne som stör mig så jäkla mycket, men jag kan inte sätta fingret på det. Jag har slutat läsa hennes blogg för jag blir bara förbannat när jag läser den! Haha=)

2009-01-09 | 21:16:35
http://girlyliicious.blogg.se/
Anonym

asso du har en påäng i det du säger, det är avundsjuka från folk tror jag nog men grejen är att jag tycker också såsom amanda sa, hon verkar lite falsk och snobbig och så .. :S

hennes blogg är jätte bra, dte är bara hennes personlighet jag stör mig på ...

2009-01-09 | 23:04:44
http://ddoruntinas.blogg.se/
Alexandra

Håller verkligen med. Beundrar Isabella fruktansvärt mycket även om jag inte alls har samma åsikter som henne. Hon gör trots att väldigt mycket för oss tjejer!

2009-01-10 | 01:30:42
http://riotineveryone.blogg.se/
Sandra

Jag håller helt och hållet med dig!

2009-01-10 | 14:28:44
http://piffad.blogg.se/
Elisabeth

Mycket bra spelat...råkade jag skriva (har du också bara sport på hjärnan?) Jag menar mycket bra skrivet!! :)

2009-01-10 | 14:56:53
S A N N A

bra skrivet!

2009-01-11 | 13:15:21
http://tanzanit.blogg.se/
S

Isabella är en grym tjej, att klara av allt hon gör i den ålder hon är, det är grymt och hon har mycket att vara stolt över. Hon är sjukt söt och klart man älskar att visa upp sig.



Men jag tycker att alla har fel när dom säger att hon haft tur att växa upp i en välbärgad familj. För mesta tiden av hennes uppväxt har hon tillbringat ute i järfälla hos hennes mamma som bor på "salladsfältet" i skälby. Vilket inte är speciellt fint. Hon har växt upp i princip som oss andra bara att hon tagit vara på många chanser hon fått. Sen kan jag hålla med om att hon haft turen med sin pappa, att han kunnat hjälpa henne med mycket.



Jag påstår inte att jag tycker om Isabella speciellt mycket, men det finns mycket i den tjejen som inte många vet och hon har en så otrolig inställning till saker, som jag tycker att många andra borde ha :)

2009-01-12 | 23:39:19




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!