Flyttfakta

Åhh tack för alla fina kommentarer! Ni är såå söta!
Ja, men visst ser lägenheten stor och fin ut? :) Vi kommer dock inte ha råd att ha lika fina möbler och sånt som är på bilderna där, men om några år så kanske!

Så vad har hänt nu i flyttandet, jo!

Eftersom vi öppnade en bostadsrättsförsäkring när vi var på banken så fick jag nu säga upp min försäkring jag har här. Dumt med två hemförsäkringar :P Kommer kanske få pengar tillbaka där för att jag betalat den ändå till April.

Jag har ringt securitas om tillstånd att få köra in på gården, men jag skulle ringa tillbaka när jag visste mer exakt.

Jag har sålt min TV (extra klirr i kassan, men ingen TV sista dagen :'()

Har sålt lite kläder genom tradera (ytterliggare lite klirr i kassan)

Jag har packat om lite grejer - fått ont i handleden igen.

osv.osv.osv.osv  Mycket i hjärnan just nu!

Boring inlägg. Jag vet. Kommer ett roligare snart,  hoppas jag!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sandra

Åh, vilken fin lägenhet!! Grattis! Jo, mamma tog ju bilder på oss när vi stod där på scenen. DE blev väl hyfsade. Dock fotade hon med sin kamera så det kanske tar ett tag innan jag lagt in dem på min dator. kram

2009-01-26 | 10:41:02
http://zandros.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!