Hemma sedan klockan 1

Ja, det är sant...jag har blivit sjuk!!! Har varit rätt dålig ända sedan jag började jobba för 2,5 vecka sedan men nu kände jag att jag verkligen måste vila! Gick till jobbet men blev så illamående + huvudvärk + matt i hela kroppen, ohoh tänkte jag...bäst att bege sig hemmåt. Som jag skrev i ett tidigare inlägg (utmaning om massa saker om mig :P) så kan jag typ inte spy, därför kan jag gå runt och vara lite illamående men inget bryter ut. Jag tror ändå att bakterierna finns och jag vill inte smitta ner alla barn. Blir väl hemma imorgon också för säkerhetsskull...men det är jobbig, fattar ingenting om karens, sjuksrivning osv....svammel svammel...

Just det! Hade en samling igår som gick riktigt jäkla bra!! I'm proud :)



Jag vill åka till ett varmt ställe...där jag blir av med alla förkylningar!! 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mamman

inte så svårt, sjukanmälan till arbetsgivaren, karens får du atomatiskt och eftersom du jobbade en stund blir det resten av denna dagen som är karens

det fixar du krya på dig.

2009-02-18 | 18:16:02
MOA

åh vilken härlig bild :) <3

2009-02-18 | 19:34:28
http://swalliing.blogg.se/
ida

ja, egentligen ska vi väl stanna, men jag "kompar" ut den tiden. det är ju bara jag där ändå. eller så tar jag planering hemma. kram kram

2009-02-18 | 20:20:35
http://smastadsflikka.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!