Magsjuka :(

Fy bövöööölen va äckligt det är...Jag är så tacksam att jag sluppit det här på sååå många år, nu när jag känner hur det faktiskt känns. Att vara ensam och ha magsjuka känns också skit. Nu har jag ju sovit och det har varit bra i 12 timmar men å andra sidan har jag inte ätit någonting heller...förrän nu 1 halvt knäckebröd med smör (för att få i mig lite salt) och ett halvt glas vatten. Får se hur länge det blir kvar!
Det hela började i onsdags när jag fick hoppa in och jobba på småbarnsavdelningen där alla pedagoger var sjuka (inte alla med magsjuka) och några barn. Tänkte att jag aldrig brukar bli smittad av det där ändå så det är ju lugnt. Spritade mig mycket och vi spritade till och med alla handtag på avdelningen.

Torsdagen vaknade jag med lite magont, men det har jag ju då och då...jag kunde ju inte stanna hemma för lite ont i magen. Halv 5 på jobbet äter vi frukt, jag tog lite clementin. Hon jag jobbade med gick iväg för att stänga av datorer m.m så det var jag och bara 3 barn kvar. PANG!! Det var kört...

"Jeeeeenny krääääks!!" Ropade barnen...hm...lite pinsamt faktiskt... Men det var bara att åka hem!

Plumsa i snön...fyfan va snö vi har i stockholm, har knappt nånsin sett så mycket snö! (När skolorna blev inställda i november 95 och skidsemestern i sälen förra året...)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Heidi

Åh! Stackars dig!! Krya på dig!! =) va de så länge sen, 95. De va fan skitmycke snö då! Tog typ en halvtimme för mig att gå över till Sanna, och hon bodde ju inte så långt bort... =) Fan va gammal man har blitt... =) Krya-på-dag-kramar!! <3

2009-12-18 | 13:35:53
http://livetenligtheidi.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!