En helg på hemmaplan

Det var en mardrömsresa till Lilla Edet i helgen. Nej, nu överdriver jag...men att köra 50 mil efter en nästan 12 timmars arbetsdag är ingen höjdare! Speciellt inte när klockan börjar bli midnatt, det är kolsvart ute och det plötsligt blir snöstorm. Men med min prins vid min sida gick det ändå bra och vi rullade in hos mamma och pappa vid 2-tiden.

Fredagen umgicks vi med mamma som hade jobbhelg så vi passade på när hon var hemma. Vi tog också en liten sightseeing i storstan lilla edet :) Såg en STOOOR (!!) tomte på torget och åkte runt och kikade på lite hus och så. Eftermiddagen innebar en tur till Trollhättan och en mysig fika på strandgatan med Jennie.

På lördagen åkte vi till Liseberg! Jag, Jonny och Elisabeth, det var väldigt mysigt och vi träffade på mina härliga gamla grannar!! Åkte sagoslottet med hjärtat ♥ nördvarning jag vet, men jag tycker det är mysigt!
På kvällen träffade vi mammsen och pappsen på avenyn och åt god biff på planka hela gänget! Sedan gick vi vidare och tog fika innan det blev hemfärd!

Vi tog en lugn hemresa till Stockholm på söndagen, stannade i Lidköping nån timme och sedan ett par stopp till längs vägen!

Det var en härlig semester, första semestern med Jonny ♥ Det klarade vi strålande hjärtat!


 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


luckeboi

tjenare, planer för helgen? :)

2009-12-10 | 11:57:08
http://lifeoflucke.blogg.se/
Heidi

Gu va de låter mysigt! Förutom bilresan kanske... =) Jag åkte oxå sagoslottet me min älkling sist... Får nog bli tradition för de e ju riktigt mysigt!! =) Kramar

2009-12-10 | 12:18:26
http://livetenligtheidi.blogg.se/
Jonna Hansson

Mysigt!



tack så mkt sötis!! va längesen ja va här inne! :)

2009-12-10 | 14:33:17
http://jth.blogg.se/
Moa

Äntligen är du tillbaka! Jag har längtat varje dag efter att få läsa ett nytt inlägg...inget illa menat! Hoppas allt är bra med dig trots alla virus...KRAM!

2009-12-11 | 17:04:21
http://godisikopp.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!