Och så va semestern nästan slut...

Den som precis började :(

Semestern började i alla fall med att jag packade min väska och gav mig av västerut. Var hos mamma och pappa ett par dagar innan jag åkte ner till Halmstad över dagen för att träffa min sötaste Ida ♥ varför skulle jag flytta från dig för? Vi shoppade lite och fika sedan hem till Ida för grillat innan jag tog tåget tillbaka till mamma och pappa.

Sedan åkte jag och Elisabeth till Malmö några dagar. Min alldeles för tidiga 20-års present till henne. Vi gjorde kanske inte så mycket speciellt men hade ändå superskoj och det var skönt att bo på hotell! Vi tog dessutom en tur över till Köpenhamn och tivoli! Dessutom fick ju se soooolen :)

Väl tillbaka hos M & P igen. Blev en tur till liseberg, träffade båda mina sötnosar Jennie och Jenny, åt glass med pappa och Elisabeth i ljungskile och mycket mer!  

Sedan efter nästan 2 veckor tog jag tåget tillbaka till Estocolmo. Richard är på semester så jag har haft lägenheten själv. Men i det fina vädret har jag ändå mest varit ute :) Lördag var det Prideparad och bio, Söndagen kom sooolen så då åkte jag till havet och solade mig lite, Måndag åkte jag till Nynäshamn en stund innan pendeln tog mig in till Stockholm för mysig picknick med Josefin. Sen har det mest varit sooool :) Så skönt!


Snart kommer bilder!
'til then!

You know you love me ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!