Påsk-sångsamling-lunch-pyssel

Japp så ser onsdagen ut på min förskola :) Ska bli kul att se hur det är när det händer nått speciellt liksom! Och påsklunch låter ju gott!
På fredag ska jag till Kalmar. Jag längtar efter mammsen och pappsen så jag dör!! Nä inte riktigt men det var faktiskt i Januari vi sågs senast, Elisabeth har ju varit och hälsat på efter det själv. I alla fall så skulle dom fira påsk i kalmar så då åker jag också dit! Richard stannar hemma. Ska bli rätt skönt att få sakna varandra igen. Från distansförhållande till sambo bara sådär är väldigt stor skillnad. I think we need it. Även om det just nu känns otroligt bra ändå ♥


"Du är för snygg för mig...alldeles för snygg!"

Elisabeth för er som undrar, ska nu vidare till någon farm tillsammans med en tjej hon träffat där nere för att plocka frukt om jag förstått det hela rätt. Därefter resa runt lite och ta liknande jobb.

Puss på henne också såklart ♥






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mamman

jag saknar dig också så det skall bli kul att ses igen. det blir ju så när det är långt mellan ort och längre ledigheter,

kram till alla

2009-04-08 | 10:09:16




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!