"Gjort illa mig - vill ha plåster"

Så säger mina älskade flickor och pojkar på jobbet och precis så kände jag imorse när mitt dumma skosnöre var i vägen för min fot och jag stupade rätt frammåt. Ena knät och den andra handen blev uppskrapade :( Skönt att älsklingen var med och kunde krama om mig lite, när jag väl kom till jobbet blev jag omplåstrad :) hehe, vem är barn där egentligen? haha!!

På tal om något helt annat. Folk från Stockholm tycker väl det är hur fånigt som helst att bli alldeles till sig när man ser en kändis men jag tycker alltid att det är lite coolt. Fast att det händer typ var och varannan dag (i alla fall när man är inne i stan). I alla fall. Dagens kändis är dadadada


Färjan - Håkan! I alla fall tror jag det :P

Till sist en liten trudelilutt jag lyssnat på massa gånger senaste dagarna:









Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Moa

Jag vill oxå se kändisar!! Haha! Det är ju skitkul!

2009-04-10 | 16:12:20
http://godisikopp.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!