Whats cooking, good looking?

Idag har det hänt lite grejer. Men jag tänker inte skriva vad...varför då?? tänker ni! Jo!! För ikväll, när det laddats klart kommer jag lägga ut min första videouppdate :) Hur låter det då? :P hehe!!

Eller jag kanske skriver också! Men just nu ska jag i alla fall äta cheeseballz!!

Förresten sa en på förskolan idag att, "Men du ska veta Jenny, att du är väldigt lätt att jobba med. Jag känner mig inte alls orolig eller så när Annika ringde och sa att hon var sjuk, så vi skulle bli ensamma med barnen. Tvärtom! Och det är inte alltid det gör ska du veta. Jag ville bara att du skulle få höra det." Hihi grazias amigas <3

Sneakpeak inför vad som händer i videobloggen :))



Och så en liten lattjobild!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Just Picture It ?!

hoppas du hade en bra dag då! :)

kram!

2008-09-19 | 20:10:03
http://justpictureit.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!