Soo much to say. So little space.

Dagens Blogg är utsedd, men jag vågar inte lägga ut bilder förrän jag fått tillstånd! Men skriv gärna till mig om ni vill bli dagens blogg i framtiden. Det blir ju ändå 365 stycken på ett år! Så jag kan behöva tips :)



Idag har jag slagit besöksrekord :) Jippi. Me being happy :P


Mina kära gamla vänner från hemma. Drick för guds skull inte kranvattnet!! Det ryktas att det är vattnet som gjort att , enligt nyheterna 140 personer men enligt folk på plats, nästan halva befolkningen i Lilla Edet drabbats av magsjuka!
Jag är glad att jag har flyttat :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fru Evelina

jo i februari lär vi bo nån annanstans.

vilken rolig grej med dagens blogg =)

hoppas allt är bra med dig!



kram

2008-09-11 | 23:50:29
http://evelinas.blogg.se/
Brunetten Sanna E

Vem blidde dagens blogg? :D



Ja bara man har bestämt sig för att flytta så känns förhållandet lättare.

Jag skulle flytta efter tre månader precis som du, men jag lyckades lösa det med ny personal och ny hyresgäst så jag fick flytta inom en månad :D

2008-09-12 | 00:12:49
http://sannornas.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!