Promenad genom stan

Helt slut är jag och huvudet spränger av värk. Ja, jag ser nog lite suddigt också!  Antar att det beror på blodförlusten, tänkte ta en tidig kväll och sova ut inatt!
Men så tog jag och Ida en promenad, så det känns i alla fall lite bättre! Var så sugen på att fotografera men ljuset var så tråkigt för det mesta...Såg däremot det perfekta fotografiet med ett par som satt bredvid ett stort träd med det perfekta ljuset och allting men jag kunde ju inte ta kort på dom :P

Ska i alla fall lägga in de få bilderna jag tog nu!

Hoppas eran dag varit dag!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linda

har också lust att bara lägga mig och sova tills helgen är här :D

2008-09-24 | 19:15:44
http://playmygame.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!