1/9



Person: Den person från högskolan som ska komma ut på min VFU och kolla hur jag sköter mig! Hon är så underbar när det gäller vissa saker. Har hell och hållet avdramatiserat det hela vilket känns så skönt!
Affär: Som igår, har inte direkt besökt någon affär men en affär jag saknar är den butiken på rhodos jag glömt bort vad den hette men vi kallade den "I love my t-shirt" affären, var där nästan varje dag :)
Ätbart: Få saker är godare än en chokladboll!  och det har jag ju ätit idag :)
TV: Vakna med the voice ger dig alltid en bra start på dagen!
Låt: Ni vet ju hur jag tjatat om gårdagens låt karma chameleon...Idag när jag tränade hör man vad cyklisterna har för låt och då va det den låten!! jag vet inte, men ibland är det konstigt hur saker faller samman. Så det får bli "idag gillar vi låten" idag också!
Video: och jag tycker att mitt fläsk dallrar ibland på träningen...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sandra

Aha vad såg ni för fotboll då??

2008-09-02 | 01:00:42
http://froggie.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!