Snabbis

Detta får bli en snabbis! Känner inte att jag har tid för bloggandet, men ser att det är 7-8 stycken som troget är inne varje dag för att se om jag har skrivit någonting och nu var det faktiskt en vecka sedan och det är ett stort FY SKÄMS på mig!!

Richard var här i helgen och det var super! Vi grillade, badade, festade och mucho more!

Praktiken har börjat nu, igår fick jag vara vikarie hela dagen eftersom min handledare var sjuk och idag höll jag i idrotten! Det gick bra!!

aaahhh!!! This is killing me! Planera och genomföra och huvudvärk och kartor och HELP!!!! allt bara snurrar i skallen på mig!


Love from http://jeahny.bilddagboken.se

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!