Sanningens Ögonblick

börjar just precis nu :D Så det är vad jag kommer ägna närmsta timmen åt...och den där disken såklart som jag nu får ge upp tanken om att "den försvinner av sig själv".

Men först och främst Sanningens Ögonblick, skulle ni kunna tänka er att vara med i ett sådant program? Vet inte vad jag har att dölja men jag skulle nog ändå inte våga. Det är inte värt dom pengarna...eller?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


J O H A N N A

Ja, dem var jättegoda :-)

Jag skulle inte kunna ställa upp i något sådant. Känns som att det finns andra sätt att tjäna pengar på :-)

Ha en bra kväll!

2008-05-25 | 21:28:21
http://JORYDBERG.blogg.se
Rebecka

okej mina favoriter var sverige, armenien och ukraina.



vad har du gjort idag då?





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!