PartyLite

Idag har jag varit på PartyLite. Det är som ett tupperware eller sexparty :D fast med ljus och sånt istället. Det var riktigt mysigt och trevligt, även om priserna på många saker var i högsta laget!
Men jag tyckte det var så trevligt så i Juli kommer jag och Ida vara värdinnor på ett "ljusparty" och då är ni hjärtligt välkomna, bara ni säger till i förväg!

Idag köpte jag bara några ljus, men nästa gång kanske det bli nån ljusstake eller doftstrån som jag så gärna vill ha!


Smultronland är namnet och doften på denna underbara serie med doftstrån och ljus
                                                                                     Partylite
Smultronland, heter och luktar detta underbara sett av doftstrån och ljus


                                                                                                                                           None
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!