Och så var det igång!!

21.02 Ni har efterlyst vad jag tror! Jag tror Sverige kommer bland dom 5,6 bästa! Är inte säker på att vi vinner. Tror som sagt en del på Georgien och så är Island och Grekland bra också till exempel...och ryssland :P
Blir en spännande och rolig schlagerkväll!
_________________________________________
 
21.14
haha go the seventees!! haha Storbritannien vet allt hur de ska underhålla :)

_________________________________________

21.24 Ja nu kommer armenien, henne glömde jag!! Den gillar jag också!!
__________________________________________

21.38 Gud, jag klarar inte av Finlands låt helt enkelt!! Bäst hitills? hm...Armenien får jag nog säga även om jag inte tycker någon har varit så bra ännu...
___________________________________________

21.52 Islands låt blir verkligen bättre och bättre!! Vinner inte Sverige hoppas jag verkligen Island gör det! Det är dom värda. Har nästa alltid älskat Islands bidrag. I alla fall så länge jag kan minnas! Till och med 2006 års hatade bidrag "Congratulations".

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!