Miss pink!

Idag har jag också vikarierat! Efter det var det dags för min egen skolavslutning vid Tylösand. Där var det strandlekar i form av beachvolley och beach-handboll...och mitt lag - lag 6 - vann självklart handbollen för vi är helt enkelt bäst :D
Men, den trevliga dagen på stranden hade en liten baksida - att jag brände mig totalt!! Man ser tydliga linjer efter min sportBH om man säger så! Eller jag ska vara ärlig, det ser ut som jag har den på mig för resten av min kropp lyser som ett stoppljus!!

När jag kom hem behövde jag svalka min kropp så då tog jag en tur till Östra Stranden och tog mig ett härligt dopp :)

Imorgon är starten på dom bästa 3 veckorna i mitt liv

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!