Greys och Gossip Girl, men glassen då?

Nu ska jag till Stockholm igen!!

Jag fick många programförslag på "bäst på TV just nu" vilket är jätteroligt!! Tack så mycket! Men ingen var samma som någon annan!!! Så efter att jag lagt till 2 program själv blir det så här:

1. Grey's Anatomy
    Gossip Girl
2. Ugly Betty
    Andra Avenyn
    Top Model
    Life
    Du är vad du äter
    Nu eller aldrig
    Desperate Housewifes

Eftersom jag ska iväg nu över helgen är det inte säkert jag hinner blogga så det får bli över helgen denna gången och frågan är Vilken är den godaste glassen att äta nu i sommar??
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

MJUKGLASS MED LAKRITSSTRÖSSEL!!!!!!!! mmmm, så gott!!

2008-05-16 | 09:38:53
http://smastadsflikka.blogg.se
Tess

svar: åh ja jag vet! Den är hur bra som helst! =)

2008-05-16 | 13:59:25
http://tess021.blogg.se
Elisabeth

polka kula :)

2008-05-17 | 18:29:13




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!