Gäsp, stånk och stön!!

Nu är jag trööööött!!! Gick ju som sagt upp halv 7 i morse för att tvätta och därefter har jag gått fram och tillbaka hemmet-eurostop vilket inte är ett stenkast! Sedan kom jag hem och tänkte att nu får det vara slut med mitt sjukdoms-meseri, alltså att inte träna pga sjukdom som har pågått läääänge! Så jag tog mitt pick och pack och cyklade till SATS för lite styrka & kondition :)
Eller pick och pack var väl inte riktigt rätt eftersom mina innegympaskor är försvunna!!! Borta!!! Tror jag glömde dom på vår idrottsdag för de funktionshindrade barnen i torsdags, i såna fall hoppas jag en vänlig själ har hittat dom och lämnat in dom!

Nu har min älskling bokat tågresan hit på lördag :) kan inte fatta att vi får 2 veckor tillsammans!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!