Att älska dig - den du är, du är allt jag nånsin önskat mig:)

Idag började andra veckan på praktiken, det gick jättebra idag...Min handledare är tillbaka så nu blir det riktig praktik där jag har nån som observerar det jag gör - vilket alltid gör mig lite nervös, men jag hade en passa kartan övning som barnen tyckte var jätterolig så det ska vi göra imorgon igen - då ska jag dessutom ha en lite skattjakt kan man säga, alltså mer riktig orientering och sedan ska jag ha idrotten.

I helgen var jag hemma och tog det lugnt - shoppade upp nästan 1000 kronor, men nu har jag en sommargarderob :D och klänning till elisabeths student och resa!! Synd att det ska bli så dåligt väder nu bara :( Håller tummarna att sommaren är tillbaka till Stockholmsresan på fredag!!!

image123image124
      
Klicka på bilderna för att få dom större :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

hans hjärta är i brand...bokstavligen :D

2008-05-13 | 09:34:10




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!