26 Maj - blodcentralen

Jag har äntligen sovit länge! Sååå skönt! Det är nämligen såhär att jag ska jobba natten mellan tisdag och onsdag och det är första gången (sedan ska jag göra det hela sommaren). Men jag har så svårt att sova på dagen så jag vet inte hur det ska gå. Så jag försöker sova så mycket som möjligt nu innan.

Nu måste jag ringa till blodcentralen. Jag har tid för att lämna blod på onsdag men eftersom jag har en ny pojkvänn sedan lite mer än 2 månader tillbaka får jag inte lämna blod än...tycker 3 månaders karens är rätt länge, men det är ju för säkerheten!! Men hur blir samtalet "Hej, jag kan inte lämna blod på onsdag!" "okej...varför då?" "Jag har en ny sexuell partner...." thiii...jaja, det blir nog bra :D

Sedan bär det av till skolan!! Håll tummarna för att mina skor finns där!!

image144
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


empem

hej, allt bra? :)

2008-05-26 | 10:07:35
http://www.metrobloggen.se/empem




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!