Sommar och soliga dagar, vi går genom skogar och hagar :)

En sån helt underbart fantastisk dag!! Solen skiner, snön smälter bort - det är nästan så man ser hur Broad-Way arbetarna förbereder för att göra gatorna fina från allt grus :) ahh...då är det vår!
Jag och Ida tog en promenad ín till stan där vi fikade och kollade på mina kort som jag fick idag... Det är ju inte riktigt samma sak som förr, då man aldrig hade sett korten när dom damp ner i brevlådan :)

Sedan köpte jag en resväska som kändes lagom stor för både en helg i Stockholm och en vecka på Rhodos!! Kan knappt vänta till nått av det :)

Halv 7 blir det BodyCombat igen och sedan ska jag till Ida och äta kycklingsallad och se på Morden I Midsommer Scaaaarryyy ;)


Hoppas jag kan sprida lite härlig positiv, energi - för jag har så mycket så jag delar gärna med mig :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


glitterandbling

ha en bra dag! :)

2008-03-27 | 14:11:34
http://glitterandbling.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!