När du får extremt oväntat besök!

Inatt fick jag gäster! Från Stockholm :) haha, det var helt klart trevligt, men inte lite överraskande! Dom kom klockan 5 på natten och åkte igen vid halv 9 på morgonen! Men vadå vem åker inte 100 mil för att träffa mig? haha:P era galningar!!

Har nyss varit hos läkaren och det gick över förväntan så det var mycket skönt!! Slipper jag oroa mig för det! Denna läkaren ringde till blodcentralen och sa att han hade en tjej där med ökad risk för blodproppar pch dom visste direkt vem jag var :) han behövde inte ens säga mitt namn! haha! Värsta kändis! :P Protein-S brist hade jag, så ovanligt så läkaren fick in på nätet för att kolla vad det egentligen innebär :) men nu vet jag i alla fall!

Om ett par timmar ska jag hem sedan blir det hockey :D Jippi:) var så längesen!!

Ha en bra dag :) jag saknar mina gäster redan :P haha
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!