Melodi grand prix

De tre bästa låtarna i finalen hamnade etta, tvåa och tre så jag ska väl för en gångs skulle säga att det inte var fel låt som vann i alla fall!! Tycker fortfarande BWO var bäst, och kanske var även Sanna Nielsen bättre än Perrelli men det är helt okej vinnare tycker jag :) Blev dock så himla glad för Sanna Nielsen's skull ett tag när jag nästan trodde hon hade vunnit! Hon var verkligen värd det!! Men men som sagt! Charlotte Perrelli till Belgrad! Grattis!!

Bäst i kväll: BWO
Snyggast i kväll: Helt klart André Pops :) Bland tjejerna tyckte jag Sibel
Roligast i kväll: men gissa då...Björn Gustafsson så klart!
Töntigast i kväll: Gudars skymning! Rongeldal...fattar liksom inte grejen!!
Kvällens största "what?": Hade svensson, svensson kuvertet....jag fatta inte hur Luuk hann dit så fort! och sen tillbaka!! Bor inte dom typ utanför Örebro???? ;P
Kvällens största "you gotta be kidding!": Christer Sjögren....I say no more!
Konstigast ikväll: Alexander Bard!
Kvällens mest känslosamma: Inte ens när hon vann kunde Charlotte Perrelli slå Sanna Nielsens känsloexplotion i låten!
Störst ikväll: Kan inte välja mellan antalet röster eller Alexander Bards krage
Fulaste kläder i kväll: Frida...vad var det för jacka nu då? fattar ju att hon inte kan ha Perrellis klänning, men ändå!
bästa citatet: "Tänk att 5 miljoner svenskar gör något annat just nu"

jaja, jag kommer inte på nått mer just nu!! Ha de bra på er :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

haha, du är bäst. Borde bli journalist.

2008-03-16 | 10:10:13




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!