Lay your love on me

Så är det dags för Melodifestivalen - finalen äntligen ikväll!! Tyvärr samtidigt som hockeyn, men man kan ju kika lite på både och :) förhoppningsvis har frölunda redan avgjort efter 3 perioder ändå =)
Ja, melodifestivalen var det - jag hejar helt klart på BWO nu! Perrelli och Bengtzing går också bra...precis som Sanna Nielsen, sibel och nordman - egentligen är det bara Christer Sjögren och Rongedahl jag inte tål...Som alla säkert vet vid det här laget :D

Besöket på Ullared igår resulterade i en bikini, vinglas, lite scrapbookinggrejer, underkläder, smink, gardiner och lite annat smått & gott (då det låg en mentos-rulle bland mina varor efter jag hade betalat, som nån måste ha glömt där på bandet :P)

Är lite nervös inför idrottslektionen jag, jennie och ellen ska ha på måndag men det går säkert bra! JA Elisabeth, jag ska också ha en idrottslektion på måndag :) hahaa

<3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

Rongedahl är ju sååå härliga!! hahaha.. kram kram ps. det va inte en vit skåpbil du såg? för de e i så fall han som har förådet bredvid vårat så då kan jag ju ge honom ditt nummer ;) ds

2008-03-15 | 22:17:59
http://smastadsflikka.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!