Delfin i människokropp-förbundet

Fick ett mail om att gå med i denna organisation, eller tipsa om jag känner någon som vill...Undrar om det är ett skämt? Seriöst "Svenska Delfin-i människokropp- förbundet"??
Kolla in detta och säg vad ni tror? Ni måste läsa texten för att verkligen fatta det absurda!! Är det ett skämt? www.svedimf.3w.se

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josefine

Ahem....så detta är zoofili med en inrikting på delfiner....weird. Med tanke på alla fetisher som finns ute i vår stora värld så kan detta nog vara en riktig organisation.

Hur kommer det sig att du fick ett mail?!?!?!

2008-03-14 | 15:05:43
jenny

haha fråga mig inte!! jag vet inte om nån trodde nått om mig :S

2008-03-14 | 20:21:23
http://yeahnysliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!