Blåvitt är mitt hjärta

FInns mycket roligt att läsa i IFK's nya spelarpresentationer! Till exempel har dom fått skriva var sin dikt som jag tänkte ha här i bloggen fram till allsvenskan startar om ungefär 2 veckor :)

Först ut är trollhättesonen Jakob Johansson

"Dikter är inte min starka del.
Tråkigt att jag nu måste göra en hel.
Glädjande är att den är ganska kort.
Ni behöver inte läsa den, titta gärna bort.
Jag är nämligen inte stolt över det jag skrivit.
Vi det här laget har ni säkert min dikt rivit."
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


elisabeth

wow. den va ju bra :) min favorit hittils ;)väntar spänt på nästa!! Hatten av till IFK spelarpresentationsansvariga.

2008-03-17 | 18:53:44




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!