4 bugg och en coca cola :)

Ibland är man bara så trött på allt och ibland är man bara så glad! Ibland är man trött på att man är glad, för det man är glad för på samma gång gör en trött...Eller nått sånt :D men mest är jag bara lycklig just nu!

Det har varit skönt med ledighet men imorgon börjar allvaret i skolan igen! Måste hinna läsa en himla massa innan dess, men jag har några timmar på bussen ner till halmstad idag när jag kan läsa så det ska nog gå bra!

I Söndags, påskdagen var jag och syrran på Lipz i trollhättan - det var riktigt skoj! Tycker verkligen om det stället, nått liknande där jag kommer in i halmstad finns inte, även om kåren kan vara rätt likt de kvällar då det är mycket folk! Det finns fina ställen i halmstad också men där är det så hög åldersgräns för det mesta :( Det var riktigt kul i alla fall...även om vi fick två efterhängsna typer efter oss vart vi än gick!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!