19 Mars 2008 - A day of sun and snow

Idag har det varit en trevlig dag :)
Som sagt var morgonen mycket fin - jag var pigg och vädret var underbart, så jag tog mig en promenad till stan och vidare till skolan! Fick köpt biljett hem imorgon, så klockan 13.20 vinkar jag hej då och glad påsk till Halmstad och 15.20 säger jag "HEJ GÖTEBORG!!" och "FFRRRÖÖÖÖLLLLUUUUNNNNDDDAAA" Klockan 19.30 och det skulle inte förvåna mig om jag runt 19.53 skanderar "synsam, synsam" haha :) Fråga om ni inte fattar! annars skratta med mig ;D

Efter skolan åkte jag, Jennie och Ellen hem till Jennie för att kolla filmen från våran idrottslektion - Gud! Stackars er som tvingas se mig hela tiden säger jag bara!! Men men, nu är det gjort och vi är nästan klara med det vi skulle skriva också :) känns perfekt!

Förresten fick vi lite snö på eftermiddagen men sen blev det snabbt solsken igen!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!