I'm back!!

Ja, nu ska jag äntligen skriva av mig lite igen!!

Veckan på Rhodos var varm och skön och underbar!! Elisabeth har gjort en extremt bra sammanfattning på sin blogg så läs gärna den!
Men om man säger så, det var mycket drinkar, shopping, ett och annat dopp i det blå och en helt massa knasiga och roliga människor. Ja och så slog jag ju mig också...som vanligt! Klant!! och Pubcrawl var också väldigt roligt. Ni kan se bilder på http://jeahny.bilddagboken.se 

     
 
Nu har jag gått på mitt schema på jobbet så jag gjorde min första natt nu i natt, så nu är det två kvar innan jag får ett par dagars ledighet (och nätter!!) så det är bara att kämpa på. Lyckades faktiskt sova från att jag kom hem 07.45 till halv två idag! Det var mer än jag förväntat mig!!

Nej nu måste jag iväg och handla lite mat, har ju inte varit här i halmstad på tre veckor!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!