what are the police doing?

Godmorgon Angels :)
Först vill jag bara säga att jag är så otroligt glad att så många har hittat hit! Det är kul att se att så många vill läsa om mig och mitt! haha...

Imorse när jag kom hem från jobbet höll polisen på att spärra av en stor del av parkeringen, gräsmattan, sopcountainrarna och ett av cykelförråden här där jag bor! Snacka om att jag blev nyfiken!! Så nu har jag kollat runt på alla tidningars hemsidor för att se om det står någonting men icke. Det enda är ett en 26 årig kvinna varit försvunnen i natt men hittad i morse, men det spärrar man väl inte av ett helt område för? Eller? Läskigt i vilket fall...! Och det plus en annan händelse har gjort att min sömn varit medioker i natt!!

Nu måste jag ut för att se om det fortfarande är avspärrat!!

Soo long suckers!!! (just kidding)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


glitterandbling

vad händer idag? :)

2008-07-21 | 14:50:10
http://glitterandbling.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!