Same but different

Jaha, dagen var rätt lik gårdagen. Jag sov till halv tolv...typiskt, jag som ville sova halva dagen och vila ut mig. Det tar på¨krafterna att joba natt. Att börja 21.15 och inte komma hem igen förrän fram emot 8 på morgonen. Dessutom ska jag ju åka till Stockholm imorgon klockan 10.43, så då blir det högst en timmes sova när jag kommer hem från jobbet. Hoppas jag kan sova på tåget.

Efter jag hade vaknat tittade jag på våra bästa år - som är så meningslöst men ändå så jäkla oemotståndligt att titta på :D haha
Sedan blev det en tur till stranden!!

Ska tvätta nu klockan 17.

God natt. Godmorgon. God middag. Ja dygnet blir konstigt.



Jäkla SJ. Dyrt som bara den. Men det finns inte så många alternativ. Blir bussen hem hela natten söndag-måndag.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sandra e

Hejsan! Du verkar ha haft det underbart! kul! Det börjar bli bättre med mig faktiskt=) alltid något. Har haft en bra dag helt enkelt och det tackar jag solen för!

kram

2008-07-03 | 23:17:37
http://zandros.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!