Så var det onsdag...

...vilket innebär att det bara är 2 dagar kvar till jag ska till Stockholm igen!! Har inte varit där på 3 veckor nu vilket är hemskt!! Men jag och RIchard kunde ju ändå träffas en stund därimellan när han jobbade i göteborg! Thank god!
Det känns som jag behöver han mer än någonsin då jag inte är inne i den bästa perioden i mitt liv.

Idag ska jag inte göra någonting tror jag! Jag undrar vart det utlovade fina vädret har tagit vägen? Jaja, dyker det upp blir det väl en tur ut i alla fall... Sedan börjar jag jobba 21.15....vill inte jobba :(

Vad ska ni hitta på idag?  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

va kul, då ska du bara samla ihop lite poäng också :)

2008-07-23 | 12:27:35
http://mariapettersson.blogg.se/
melinda

har inga planer alls för idag! solen skiner INTE så man får se vad som händer....

2008-07-23 | 13:15:52
http://melindalin.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!