Love the beach :)

Nu kom jag precis hem från stranden. Åhh. Så skönt det är att bara kunna cykla ner till havet och ligga där någon timme och sedan hem igen utan att hela dagen går! VIssa dagar bara älskar jag att bo i halmstad. Andra kalla, blåsiga tråkiga dagar önskar jag att jag bodde hos min älskling i Stockholm istället, men vi får se hur det blir när skolan är slut om några månader och jag blir Fröken Jenny :)

Nu är det bara 6 timmar tills jag måste iväg till jobbet. Ska jobba två nätter irad nu innan det bär av till Stockholm igen. Det var faktiskt mer än en månad sen jag var där nu.


...love is all that I need
And I found it there in your heart
It isn't too hard to see
We're in heaven

 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


emelie

svar: Tack så mycket! =D Några planer för kvällen? Ha det gott!

2008-07-02 | 16:58:29
http://emeliesplace.blogg.se/
emelie

svar: Oj! Vad jobbar du med? =)

2008-07-02 | 17:17:11
http://emeliesplace.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!