Inställt...:(

Go morgon alla härliga människor!! Hoppas ni har sovit gott!

Imorgon skulle jag och Ida ha vårt Partylite - party, men det blev inställt....Efter mycket om och med återstod bara 4 personer om man räknar med mig och Ida...Inte så kul kanske så vi bestämde att göra ett nytt försök i höst i stället!!

Idag ska jag försöka:

* Cykla iväg till Försäkringskassan och lämna in min ansökan om bostadsbidrag
*Och cykla till biblioteket för att kopiera ett papper till min ansökan
*Se days of our lives :P I'm a sucker I know
*Be till vädergudarna att det slutar regna
* Cykla/åka buss till jobbet ikväll...(jobbar 21.15-7.15 hela helgen)
* Blogga såklart


Från Igår

Vad ska ni hitta på idag?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hp

Ska på marknad men vännerna. Kram!

2008-07-18 | 11:00:30
http://hape.blogg.se/
Elisabeth

vad synd att det blev inställt!!

2008-07-18 | 11:25:58
http://elisabethsliv.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!