I feel like I don't belong...

Visst halmstad är en helt underbar stad. Det är den. Speciellt på sommaren och det är nära till havet och allt. Men jag känner mig inte hemma här längre. Jag känner mig som den ensammaste människan i hela världen ibland.

Hemma i göta, Lilla Edet  - visst det är typ landet och det finns inte mycket att göra men där finns min familj och där har jag en skara av människor att umgås med. Där finns människor jag kan vara mig själv med, när jag flyttade ville jag bara bort från den lilla hålan men nu känner jag att jag bor hellre i en håla med vänner än ensam i en stad!

Sedan finns ju Stockholm dit flyttlasset förhoppningsvis går om ett halvår när skolan är slut. Där känner jag bara Richard och hans familj. Men jag hoppas och tror på detta. Om inte annat så bor i alla fall den människan jag älskar mest av allt där och det kommer jag långt på :)

Halmstad - när skolan är igång är det kul, här har jag min Ida (wow, 8 ord i rad med 3 bokstäver haha) och andra kompisar att umgås med men så fort sommaren kommer försvinner dom till överallt för att jobba osv. Och då blir jag ensam kvar här känns det som...Jag vet att jag väl får skaffa mig andra att umgås med men det är inte så lätt alla gånger. Och som sagt, jag känner mig inte riktigt hemma här längre, så det är lagom att skolan är slut om en termin och jag kan flytta :)

Näää...nu är det slutklagat!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!