Bye Bye baby <3

Tänk att det är möjligt att älska någon som jag älskar Richard :D Helt osannolikt! Denna gången var det hemskare än vanligt att åka hem eftersom det kommer ta TRE veckor tills vi ses nästa gång istället för två som har varit absolut max tidigare, i helgen har vi pratat massor om framtiden och det finns inget bättre än att planera (eller i alla fall prata om) framtiden med den man vill dela den med :D
I lördags kom vi faktiskt iväg och badade i en sjö i närheten där han bor...eller ja närheten och närheten kändes som vi cyklade flera mil sammanlagt! På söndagen cyklade vi till Tyresö (vilket jag i alla fall vet är minst en mil enkel väg) och fikade och hälsade på Richards pappa och jag träffade även hans syster! Dom var jättetrevliga och snälla!! Känner mig välkommen till familjen :) haha

Nu måste jag städa lite för jag hade inte räknat med att få besök imorgon!!! Det är nämligen så här att jag kom från stockholm för en timma sen, jag börjar jobba klockan 12 vilket innebär att jag typ har en timme kvar hemma, sedan slutar jag 21.30 kommer hem efter 22, trött kan jag tänka mig sedan upp och ta tåget till varberg där jag möter familjen och sedan ullared och sedabn kommer dom med hit!!


Bye bye baby!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!