thats the way ahahaha I like it

Imorron var det meningen att jag skulle ut...men nu har stackars Ida blitt sjuk så vi får väl se hur det blir! Hoppas du hinner krya på dig gumman!

Ja, de senaste dagarna blidde det visst lite för mycket(?) shopping...en kjol, två tröjor, en typ tunika eller vad man ska kalla det, en skjorta, ett linne, ett par leggins (som va för små), nagellack, hårgrej, eyeliner...va det nått mer tro? hm...det blev mycket i alla fall :P men ibland bara MÅSTE man lätta på trycket i plånboken :D

Idag var den tråkigaste dagen hitills denna kursen, ämnet var väl intressant - "aktiva och rörelseglada barn". Men det var lite för mycket "49 % av flickorna i tonåren bla bla bla" hehe :P men men...det kan ju inte alltid vara roligt i skolan..."det är tråkigt att lära", eller vad var det Lena Bogren sa?

Nu ska jag iväg och handla lite så jag kan äta tacos här by my self ikväll :P

FIck min digitalbox idag men det verkar inte som jag får kanalerna förrän mitten på februari :/ typiskt...

Ha det gött!

2 bra låtar just nu:
* Bubbly - Colbie Calliat
* Moment´s bliss - Julie (från 2900 Hapiness)

1 youtube tips
* Kavlireklam
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

shit vilken skojjig reklam! jag går åt. det behövdes för att lätta upp min dag.
jag hoppas verkligen jag blir frisk till imogon med! det hade vart så himla skoj att gå ut! (jag har bokat david o fredrik till vår maskerad med!!)
jag hör av mig om hur jag mår imorgon!
kram kram

2008-01-25 | 16:12:59
http://smastadsflikka.blogg.se
Elisabeth

haha. vilken cooling :)

2008-01-25 | 17:04:25
jenny

visst är han...gapskrattar varje gång jag ser den :)

2008-01-26 | 18:04:33
http://yeahnysliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!