Softish!

Om man ska sätta ett ord på denna dagen blir det nog ett ord jag aldrig använder annars men som jag nu fattar varför man använder ibland:  soft!!

Vaknade ganska sent, eftersom det blev ganska sent igår...Var hos Ida, men det blev inte så sent, var först sen som jag blev stucked här vid datorn pga. en viss människa : )
Men sen när jag vaknade var det på med dom nya, numer välkända mysbyxorna och en härlig tröja och sitta vid datorn/kolla på slalom...! Sedan kände jag för att baka sockerkaka i min nya silikon-sockerkaka-form som jag fick i julklapp så det vart en liten skön promenad till hemköp! Faktisk väldigt härligt väder, nu ångrar jag att jag inte var ute mer men nu börjar det bli mörkt!

Ja så bakade jag sockerkaka och kollade på skidskytte och har bara tatt det väldigt lugn och skönt! Städat och diskat har jag faktiskt också gjort men det gick så smärtfritt så jag nästan har glömt bort det : P

Dagens 5 - låtar i min telefon right now! (som visst blev 6)
* Hypnotized - Plites Ft. Akon
* Now you're gone - Basshunter (I'm a sucker I know!)
* Rockstar - Nickelback
* Ugly - Sugababes
* Gotta leave my troubles behind - Miss Li
* Hot - Avril Lavigne
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

en viss person??

2008-01-13 | 18:22:44
ida

Jag försökte säga soft ett par gånger i sommras men jag och en arbetskompis kom fram till att det inte var mitt ord! hahaha

2008-01-13 | 21:06:56
http://smastadsflikka.blogg.se
Heidi

I LOVE Miss Li!!!!

2008-01-13 | 21:41:28
http://livetenligtheidi.blogg.se
jenny

oj här hade det rasslat till :P E - ja en viss person men det kan vi ta en annan gång hehe! I- Soft funkar liksom inte för nån att säga tror jag!
och Heidi jag gillar henne också hon har sån härlig utstrålning!

2008-01-13 | 22:20:49
http://yeahnysliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!