Massagestav...eller?

Nu är jag tillbaka i halmstad! Arbetet är skickar till Jeanette så nu ska jga bara läsa en bok och skriva lite textgranskningsscheman innan fredag, thank good there is a tomorrow!

Det är skönt att vara tillbaka i Halmstad, fast det känns lite konstigt med vardag...att gå och handla själv och äta själv och ja....göra allting själv! På tal om att göra själv (Guuuud vilken dum övergång!!) Jag skulle beställa sängkläder från Ellos och då får jag 30 % rabatt och ett handduksätt på 6 handdukar om jag köper över 200 kr. Problemet är att med rabatten kostar bara sängkläderna 90 kr. så jag måste alltså hitta någonting mera, har letat igenom hela sortimentet på deras hemsida men hittade absolut INGENTING! det mest "intressanta" att köpa var antingen en tröja som skjorta som jag inte är helt säker på om jag kommer gilla när jag får den eller en massagestav :P (om ni hängde med där...på tal om att göra själv...) jaja...vi får väl se hur det blir med den saken! Haha

Sommarens resa är bokad!! Den 18 Juni drar jag och elisabeth till Rhodos city...hiihihih! Ska bli så skönt att komma iväg !!! Synd bara att det är mer än 5 månader kvar!!


Dagens 5 (är tillbaka) - roligarste sporter att titta på
*Ishockey
*Fotboll
*Skidskytte
*Friidrott
*Simning

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

GÖÖÖÖÖÖÖÖTT!! Rhodos! avundsjuk!

2008-01-09 | 21:25:24
jenny

Du??? som har varit 2 veckor i thailand!!!

2008-01-09 | 21:33:00
http://yeahnysliv.blogg.se
Heidi

Massagestav... =) Du vet sannerligen hur du ska lägga upp dina rubriker för att intressera läsaren! *rodnar* Härligt att ni ska ut och resa!! Ellos är min absoluta favoritsajt för nätshopping!! Men om jag ska vara riktigt ärlig är det sällan jag beställer saker till mig själv... Blir mest till hemmet eller barnen... Eller gubben... Men jag har hittat fina underkläder och något par jeans. Ha de bäst!

2008-01-10 | 13:54:24
http://livetenligtheidi.blogg.se
Heidi igen

Hallå!!! Handboll ska ju stå överst på listan ju! Där händer det ju lite grejer!! =)

2008-01-10 | 13:55:11
http://livetenligtheidi.blogg.se
Elisabeth

you dirty little piiiiip ;)

2008-01-10 | 18:42:56
jenny

men gud jag skoja ju bara ;) nä...handboll kommer nog på 6 plats i såna fall....!

2008-01-10 | 19:20:42
http://yeahnysliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!