Lonely...I'm miss lonely! I have nobody....for my own...

Jag börjar seriöst känna mig riktigt desperat nu...Det är så otroligt TRÅKIGT att vara singel ibland! Jag vet inte vad som gör det extra tråkigt just nu men det är det i alla fall....tror aldrig det har varit så tråkigt! Känns som alla hittar någon just nu eller redan har...alla utom jag! :( stackars mig! hehe

Ikväll tänkte jag ta en lugn fredagkväll med nån god mat....vet inte vad än men nått gott blir det såklart!

Dagens 5 - idrotter att utföra
*innebandy
*fotboll
*simma
*skridskor
*dans (om det är en idrott) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


e.c

well join the club!. Får komma till halmstad snart igen och ragga upp varsin :)

2008-01-11 | 20:18:48
David

Klart dans är en idrott!!!

2008-01-12 | 11:56:23
jenny

jag menar det :D

2008-01-12 | 15:03:40
http://yeahnysliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!