Jennys kostprogram

Vill ni ha ett tips! hör på mig då - träna inte en hård grej som boxning när din mage i princip bara består av alkohol...Du kommer blir spyfärdig! Det är garanterat! Men jag klarade det och det var rolig men min mage är i uppror... :D haha....får la ta mig nått att äta antar jag!

Jag och Ida hade superskoj igår! Kolla på bilder från våran night out på jeahny.bilddagboken.se

Kollade i ett gammalt block och hittade denna, den måste vara jättegammal. Men läs och skratta för det gjorde jag :)

Jennys Kostprogram
1 glas multivitamin
2 skinksmörgåsar
1 köttbullemacka med gurka och tomat
½ burk fanta
1 cola light
1 chiabatta med ost, skina och tomat
1 snickers
1 korv med bröd

Denna kost plus ingen motion what so ever ger garanterat resultat! Du kommer färändra din kropp - du får formerna och vikten! Inte nog med det! Du kommer även förändra din hälsa. Men bäst av allt, du kan göra det samtidigt som du sitter framför TV:n, är på jobbet eller på semestern. Du behöver inga stora, krångliga apparater som tar mycket plats!

Haha - vet inte vad jag hade haft för dag/ar där men kul lät det :P

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!