Alles klar!

Ja som ni säkert förstår, ni trogna läsare, är jag nere i en liten svacka....Ja, inte i livet eller så men i bloggandet! Ska väl inte säga att jag har tröttnat men som sagt inte helt och fullt motiverad kanske!
(Sedan  kan det ju bero på att mitt liv är så trist just nu så det inte finns nått att skriva om men det är en annan histora)

Men vi får ta en liten uppis ändå. Skolan går bra, det år fortfarande grymt kul :P hehe det är väl bra att man gillar skolan? har ju jag iofs nästan alltid gjort ändå!

Idag har jag varit och lämnat blod, sedan var jag ändå tvungen (allt är ju relativt) att vara med på idrotten vi hade i skolan som jag ändå trodde skulle vara mest lek, men jag blev grymt trött och andfådd...Kan det bero på att kroppen har mist 10% av sitt blod, men kan det göra att man liksom får syrebrist eller nått? Ni som kan sånt :P
Ja så då känner jag mig riktigtduktig i alla fall, som efter varje gång jag har gett blod!

Ja och i lördags hjälpte jag en vilsen tant som var ute och gick att hitta hem, då kände jag mig också snäll :)

Handbollen är ju skoj att titta på nu! Helt otroligt att Johan Pettersson (min gamla idol) fortfarande är med och kämpar - duktig är han också! Tillsammans med Ahlm, Källman och den nye, underbara Doder som är helt makalös som handbollsspelare :P

jaja soo long!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


elisabeth Doder :)

Doder for gold. va en stor intervjuv med han i gp idag ! :)

2008-01-22 | 09:57:38
elisabeth Doder :)

ska vi starta sveriges mest lästa blogg? Systrarna cras blogg...skriva en tillsammans :)

2008-01-22 | 09:58:35
jenny

haha...ja det kan vi väl...varför nu den skulle bli så poppis:P

2008-01-22 | 10:05:57
http://yeahnysliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!