Today, the 26th of february

Nu borde jag sova, men det känns som jag ändå vill vara uppe lite till och skriva om min dag :P
VFUn var lika rolig idag, trivs som fisken i vattnet eller ¨nått! imorron ska jag ha lekar ute i skogen med 4 och 5 åringarna, men det ska ju bli storm så vi får se, håller väl några tummar för att vi får vara inne :)

En så himla gullig pojke där så man vill bara ta hem honom, inte alls stor men han har börjat prata och pratar heeela tiden, bytte blöja på han så låg han och snacka med mig om att  "du har fint hår!", "du behöver nog inte klippa dig" moahhahaha :P Det va roligt!

När jag kom hem hade jag tänkt träna aerobics men jag kände verkligen inte för att gå till SATS då så jag tog mig en timmes rask promenad, och trots det trista vädret var det riktigt skönt!!!

Jaja, det blir allt för idag slut för idag!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Heidi

Hej hej stumpan! First of all - Jag har oxå älskar Björn Gustafsson typ 758 år!!! Han e underbar!!! Så himla söööt oxå!

Second of all - Jag berättar inget om min hemlis än. Men troligtvis blir det inget av med den pga av att en person strular till allt... suck...

Third of all - (Varför skriver jag på engelska??)
För det tredje - Så tror jag att du kommer blir världens bästa förskollärare!!! (För det är det du blir?? Inte fritidspedagog eller så??)

För det fjärde - Saknar dig gumman! Men kan tyvärr inte komma på maskeraden även om det hade varit hur kul som helst att träffas!! Du, skicka ditt mob nr till mig igen så ska jag spara det i min riktiga telefon... =)

Tusen kramar

2008-02-27 | 17:57:45
http://livetenligtheidi.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!