Kidneybönor... what am I doing here????

Nu är jag ute på VFU igen och nu är det på förskolan :):):) Det är ju ändå där jag helst vill arbeta när jag är utexaminerad om mindre än ett år!! Jag trivs jättebra på denna förskolan!!

Lite av uppgiften under VFUn är bland annat att införa nytt på förskolan i ett hälsofrämjande syfte eller vad man ska säga! Men vad finns det att göra på en förskola som serverar Kidneybönor till barnen tillsammans med spagetti & köttfärssåsen...?? De har idrott och är ute MYCKET! Vad finns det mer att göra!! "Ja lite mer sammarbetsövningar och rytmik har dom inte alls mycket!" Fick jag och Jennie höra :P jaja! det får gå som det går!

Ska i alla fall vara ute i skogen med barnen på onsdag och leka lite! Tror det kommer gå bra! Blir aldrig färdig med planeringen bara och att jag sitter här just nu ger väl inte många +++, men vadå? alla behöver väl en paus! Längtar till vi ska få göra rytmiken nästa vecka, det är mer mig än att vara ute i skogen och leka skogsmulle :P som säkert alla som känner mig vet om :D hahaaa

Maskeraden närmar sig! hade varit kul att veta vilka som hade tänkt komma :P haha hitills har bara två meddelat att dom kommer :P så det blir a party for four! KUL :D nä, det är ju nästan 2 veckor kvar så!!

P.S jag kanske är den enda i världen som tycker detta men Eskobar var bäst i lördags! Dom skulle inte ha kommit sist! HALLELUJAH NEW WORLD!! D.S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


elisabeth

vadå? du va ju med i den där skogsklubben med anders och daniel :p

2008-02-26 | 09:49:26
ida

jag kommer på maskeraden hahahahha.. jag blev faktiskt lite besviken på escobar.. de hade kunnat göra bättre.. början var helt kass.. kram hela dan

2008-02-26 | 12:14:40
http://smastadsflikka.blogg.se
Jenny

hahaha :P ja visst ja, det är jag ju!! Det var faktiskt ingen skogsklubb det var elevens val! :P

2008-02-26 | 17:09:43
http://yeahnysliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!