hand i hand - vårt budskap gick från land till land

Jag varnar redan nu att det finns en risk att detta blir ett låååångt inlägg!!! Det eftersom jag just nu känner en enorm tristess, det var ett tag sedan jag skrev och att jag ju tycker om att dela med mig av mitt liv på min blogg...Men vissa saker talar också emot längden på detta inlägg, som att jag har den värsta huvudvärken på länge, att jag vet att det inte är sååå kul att läsa jättelånga inlägg och att någonting annat, mot all förmodan, skulle kunna dyka upp!

Köpte mig, som många nog redan vet en rosa jacka i helgen! Det har blivit mycket ståhej kring den här rosa jackan! Den är ju inte lite rosa men jag älskar den så där som man bara kan älska ett klädesplagg!


Lite kallt än så länge dock men snart hoppas jag kunna använda den!!!


Ja, jag vet att mina rubriker på sistone har varit väldigt kopplade till Magnus Uggla låtar men jag har fått nått ryck och gör inte annat än lyssnar på alla hans underbara gamla låtar...Att just denna (hand i hand) finns i frölundaversion gör ju inte saken sämre Hand i hand, tilsammans går vi hand i hand och vinner överallt för vi är BÄST I SVERIGE.


Jaha, på tal om frölunda! På lördag försvinner Jenny över helgen till Färjestadland! Blir Arvika några dagar och jag kunde inte längta mer!! Dagarna kryper ju nästan fram...!! Men nu är det bara onsdag, torsdag och fredag kvar så jag ska väl inte klaga!!


Imorgon ska jag till flygstaden för att se om jag kan finna mig ett par nya skridskor, vi åkte häromveckan men det gick ju knappt att bromsa med mina gamla skridskor från...ja...medeltiden?? Så nu ska vi åka på torsdag igen och jäg känner att ett par nya fina skulle sitta som foten i skridskon (ja...koppling till handen i handsken för er lite segare människor ;))!!

Var tillbaka på träningen idag, har inte varit på SATS på flera veckor pågrund av att min hals inte har gett med sig och jag skulle ljuga om jag sa att det inte var lite extra jobbigt men det känns kanon att vara igång igen!! Verkligen!!


Ja...idag hade vi dessutom VFU-seminarium, jag ska få komma till en ny förskola här i halmstad eftersom jag har varit på min gamla för mycket nu... Synd för jag gillade den gamla men efter att ha träffat min och Jennies handledare (Jennie ska vara på samma förskola : D) så verkar denna också väldigt bra! V 9 och 10 blir det praktik!


Jaha lite medelanden till er därute:
Ida - Det kommer gå kanon imorgon!! Oroa dig inte du är ju en grym lärare!!
Elisabeth - grattis till B&S boxen men kan du inte skaffa ett eget traderakonto :P hehe
Moa - jag vet inte vad jag gjorde för fel, men jag får ge det ett nytt försök när jag har rätt mängd av ingredienserna:P
Heidi - jag saknar dig som satan gumman!!!
Josefine - jag saknar dig som satan också!!!

 
Party like a rockstar
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Heidi

Dina inlägg är ALDRIG tråkiga! Saknar dig oxå!!! =( Arvika... lååångt från lilla Nykroppa. Ska försöka uppdatera min blogg snart men vi har värsta stora grejen på G här så jag kommer nog inte ha tid förrän det börjar bli klart. Blir du lite nyfiken tro??? Jag ska berätta snart!

2008-02-12 | 21:44:44
http://livetenligtheidi.blogg.se
jenny

jag börjar bli grymt nyfiken!!! berätta!!! har du fått mitt nummer?

2008-02-12 | 21:48:16
http://yeahnysliv.blogg.se
ida

haha! nu är jag snart påväg!! har haft mardrömmar om skolor hela natten hahaha..
snart får vi parta som rockstars igen gumman!
och fortsätt med Magnus Uggla! grymt!
kram kram

2008-02-13 | 07:09:09
http://smastadsflikka.blogg.se
Josefine

Vilken skön jacka!!!! Man får riktiga vårkänslor av färgen :D

2008-02-13 | 13:25:51
Elisabeth

haha. visst, visst! Men du ska få pengar för den så fort som vi ses...plus en femma eller nåt som tack :)

2008-02-13 | 15:46:55
http://elisabethsliv.blogg.se
jenny

haha det är lugnt:P

2008-02-13 | 16:44:35
http://yeahnysliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!