Du ska inte tro det bli sommar....i fall inte nån sätter fart!

Idag får jag fint besök! Mamma, Pappa och elisabeth kommer ner i eftermiddag och hälsar på!! M & P ska vidare till malmö och gå på Cats på lördag morgon men Elisabeth stannar kvar och vi har bilen och allt :P hihi, vad ska vi hitta på för skoj?? Blir nog lite firande att tentan är över på lördag i alla fall :P
Ja sen kommer ju kruxet, att jag har tenta imorron bitti...Så vi ska sova 4 pers i mina 21 kvadrat...Lär ju inte blir mycket sömn, eller sista minuten pluggande! Har fått låna Idas nyklar så jag kanske sover där :P Hon är ju och åker skidor och har det gott!!

Igår va jag och träna BodyCombat igen, det var ett tag sedan! Men kul är det...jobbigt men kul! Skulle dock inte skada om det kommer en ny release snart...! känns som denna haar varit länge nu men det kanske den inte har!

Nu måste jag städa och plugga så det ser någorlunda okej ut här när dom kommer :D

Frölunda vann igår! Gött!!!! 4-1 äntligen, hoppas verkligen dom är på gång nu! Slutspelsplatsen känns i alla fall lite säkrare!

Sist men inte minst!! HEIDI !!! What's going on?!?!?!? du måste berätta nu!!!

So Long Suckers!!! <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maja

jAG HÅLLER MED DEJ!! hon måste säga någon gång!! xD

2008-02-23 | 13:22:34
http://livetenligtmaja.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!