Du är glad och elegant - du är laktosintolerant!

okej, härmed bryter jag tystnaden!!

Detta inlägg handlar om det ALLA bloggar handlar om nuförtiden - Björn Gustavsson! Anledningen till att jag inte har skrivit om honom tidigare beror inte på att jag inte tycker han är rolig...Absolut inte! Tvärtom!! Jag har älskat Björn Gustavsson sen den morgon i  november eller va det va, när han var med i Vakna med The Voice. Jag försökte berätta för folk om denna underbara, unga kille som utklassa alla i parlamentet, men det var inte så många som var intresserade av att lyssna! Så nu kommer han med i melodifestivalen och är helt OUTSTANDING och plötsligt älskar alla han...Jag med, men herregud! Give the little guy a break :P

Jaja, det är väl så livet är, man har sin lilla guldklimp som inte ALLA vet vem det är - sedan blir han större än störst! Snackas väl mer om han än till och med Carola! På ett sätt är man väl lite stolt, det är som min lilla Björn har blivit stor haha :P men på ett sätt vill man ha han för sig själv! Näää va töntigt det lät! jaja!!

Lycka till i livet Björn! Du är sodastreamad Oboy!!!!


image78
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!